I.Boice | Iranian Boice Community


همونطور که میدونید قرار بود یک ویرایش ویژه از آلبوم One Fine Day توی ژاپن منتشر بشه

که تفاوتش با آلبوم اصلی ورژن ژاپنی آهنگ One Fine Day هست که الان برای دانلود براتون قرار دادم

 

دانلود با حجم 9 مگابایت:

UploadBoy


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:48---9 اسفند 1393
کککک باحال بود
پاسخ: :D


مهسا19
ساعت0:58---8 اسفند 1393

این عکسشو خیلی دوس دارم بیشتر از کاور کره ایش حتی! البته شاید به اون عادت کردم!
اتفاقا حجم پایین میذاره محمدرضا که! خیلیم خوب ^____^
پاسخ: آره این عکسش خیلی بهتره ... همین دیگه حجم پایینم میزارم میگن پایین تر آخر فکر کنم مجبورم 3gp بزارم :D


houra
ساعت22:47---7 اسفند 1393
و باز هم من هنوز دان نكردم ولي خيلي خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میکنم :)


saba
ساعت12:31---7 اسفند 1393
پست هات عالین اما کاش مثلا اون پست بالاییت کم حجم تر بود منم دان میکردم
من کاظم حجم لازم حجم ندارم دیگه محدوده ایششششش
پاسخ: دیگه 100 مگ مگه چیه؟ کیفیت متوسط ویدئو هایی که گذاشتم هیچکدوم به 150 نمیرسن


کوثر
ساعت12:17---7 اسفند 1393
یونگ هوا همه ی عکس هاش قشنگه
پاسخ: ;)


لی بونا
ساعت10:52---7 اسفند 1393
من به اهنگش گوش دادم ولی ورژن کره ایش خیلی خیلی قشنگتر بود.
ممنون
پاسخ: خواهش میکنم


اسمان ابی
ساعت2:53---7 اسفند 1393
مرسی بابت این پست
پاسخ: خواهش میکنم


مهسا19
ساعت1:55---7 اسفند 1393
پس منم باید به ژاپنی تشکر کنم آریگتو دوجایماااس...
پاسخ: ها؟ بله بله شما درست میگی :D خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com